teknikjobb.se

Teknisk support på heltid till Doktor24

Företag Academic Work
Ort
Kategorier
Utgår

2020-10-29

Ansök nu

Teknisk support på heltid till Doktor24

Vill du arbeta på en plats där du gör skillnad och känner en meningsfullhet i det du gör? Vill du även vara med på resan i att digitalisera vård-Sverige? Då kan detta vara tjänsten för dig. Vi söker nu en teknisk support på heltid till Doktor24 med start omgående.

Om tjänsten

Vi söker för Doktor24s räkning en teknisk support med start omgående och inledningsvis 6 månader framåt. För rätt person finns det möjlighet till överrekrytering till Doktor24, givet att båda parter är nöjda. Du kommer att arbeta kontorstider och kontoret är centralt beläget. Introduktion sker i första hand på kontoret men med tanke på Covid-19 kan vissa arbetsdagar ske remote. Doktor24 präglas av ett högt tempo och de kombinerar den senaste teknologin med handplockade läkare, sjuksköterskor och psykologer för att skapa en personlig vårdservice med branschledande kvalitet. Sedan Doktor24 lanserades hösten 2017 har de erbjudit högkvalitativ vård online, byggd på en unik fristående plattform som också används av andra vårdenheter runt om i Sverige.

Deras mål är tydligt; "vi vill omvandla sjukvården till ett digitalt och patientfokuserat vårdsystem, och vår satsning ger redan påtagliga positiva resultat! Vi har hjälpt över 100 000 patienter, och vill hjälpa många, många fler. Visste du förresten att Doktor24 är den enda vårdgivaren online som har en fullt funktionell AI-chattbot?"

Idag arbetar ca 70 personer på plattformsidan och där ingår bland annat 4 olika engineering team, teknisk support och QA-teamet. Det är ett härligt gäng som håller högt tempo och som ständigt har utveckling i fokus. Du kommer arbeta i tekniska support teamet tillsammans med företagets Technical support manager.

Du erbjuds

  •  

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande]( Heltid: https://www.academicwork.se/jobbsokande/konsult

Arbetsuppgifter

Tillsammans med företagets Technical Support Manager kommer du att vara en av de första in i teamet för teknisk support, ni kommer att ha ett tajt samarbete för att bygga en riktigt bra support. Dina arbetsuppgifter innebär:

• Att du är den första kontakten för patienter och partners som upplever tekniska problem. Ärenden kommer in framförallt via deras supportkanal men även via telefon.

• Felsökning av de ärenden som kommer in. Är det ett tekniskt problem eller handlar det om att bidra med mer information om hur plattformen fungerar? Det innebär att du kommer behöva ställa lämpliga motfrågor och hålla en dialog med rapportören.

• Det kan även innebära felsökning tillsammans med utvecklarna.

Vi söker dig som

  • Tidigare erfarenhet från teknisk support, 1st line eller motsvarande.

  • Har ett stort tekniskt intresse och vill lära dig mer.

  • Du drivs även av att vara med på digitaliseringsresan av Vården.

  • Hanterar både det svenska och engelska språket mycket väl i tal och skrift

Det är meriterande om du har en utbildning inom IT eller motsvarande men inte ett krav.

Som person är du:

Duktig på att kommunicera och socialt kompetent för att kunna lösa problem på ett diplomatiskt sätt tillsammans med användarna. Utöver det är du vetgirig och har ett driv för att lära dig nya system och förstå saker för att på så sätt snabbt kunna komma in i arbetet och bli mer självgående.

Övrig information

  • Start: Omgående

  • Omfattning: Heltid, 6 månader. Chans till överrekrytering givet att båda parter är nöjda.

  • Placering: Stockholm.

  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och doktor24s önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Dela detta jobb

Teknisk support på heltid till Doktor24

Academic Work